Te laat  

Bij een melding betreft te laat in de les komen vanwege file, bus of trein gemist, verslapen, pech met voertuig, iemand wegbrengen/ophalen, dan is het belangrijk dat je weet dat deze meldingen wel geregistreerd worden in ComTak maar “ongeoorloofd” zijn.
Uiteraard kunnen uitzonderingen met de coach/Front Office overlegd worden.  

Bij meldingen bus-of treinvertraging of dat treinen NIET rijden, moet dit zichtbaar zijn op NS routeplanner of je maakt een foto van het meldingenbord op het perron. 

Extreme weersomstandigheden (winter) 

Bij extreme weersomstandigheden waardoor het openbaar vervoer uitvalt en dit vermeld staat op de websites van de openbaarvervoersbedrijven en er een melding op de Portal van de Leijgraaf staat is een afmelding “geoorloofd”. Staat er geen melding op de Portal dan is de afmelding “ongeoorloofd”. 

Bijzonder verlof 

Meldingen betreft bijzonder verlof kun je melden bij Front Office. 
Wil je meer weten klik dan op de knop:

Telefoon

088-0170000

Mailadres

frontoffice@leijgraaf.nl

Locatie Oss

Euterpelaan 100

Locatie Veghel

Muntelaar 10

Openingstijden

Front Office Oss:

Ma. t/m Vrij.: 08:00 – 17:00 uur

Front Office Veghel:

Ma. t/m Woe.: 08:00 – 22:00 uur

Do. & Vrij.: 08:00 – 17:00 uur

Te laat en andere afmeldingen

Stel je vraag

via WhatsApp

Via WhatsApp kom je gemakkelijk in contact met een medewerker van Student Services.

CheckIt_Chat_groot